
Reducerea emisiilor în transportul aviatic din România – decolare cu succes
În 2023, conform International Energy Agency, transportul aviatic a fost responsabil pentru 2,5% din emisiile globale de CO2; între 2000 și 2019, creșterea emisiilor din acest domeniu s-a produs mai rapid decât în cazul transportului feroviar, rutier sau maritim. Conform Comisiei Europene,...

Verde la decarbonizarea transportului greu: GNL și bioGNL
Dacă pentru decarbonizarea transportului cu autovehicule de mici dimensiuni una dintre soluțiile cele mai populare pare a fi utilizarea curentului electric, pentru transportul la distanțe lungi și pentru cel maritim, sunt necesari combustibili cum sunt gazul natural lichefiat GNL sau...

Regulamentul (UE) 2024/1787 al Parlamentului European și al Consiliului privind reducerea emisiilor de metan în sectorul energetic

Discuţii cruciale despre tranziţia la energia verde şi sustenabilă. Dumitru Chisăliţă: „Totul se construieşte în timp”

Cifrele implicării în prosperitatea națională. Studiul CONTRIBUȚIA INDUSTRIEI DE PETROL ȘI GAZE LA ECONOMIA ROMÂNEASCĂ

RIGC 2022: Soluțiile Europei pentru criza de securitate energetică și cea climatică, analizate la București

Transportul verde în România, între mit și realitate – Concordia a lansat studiul “Viitorul transportului”

RIGC 2021: Sectorul gazelor naturale, între necesitatea decarbonării, accesibilitatea prețurilor și siguranța aprovizionării

FPPG și Gaz De Romania, alături de voluntarii CERT Transilvania pentru a ajuta familii nevoiașe din Munții Apuseni

PROFIT ENERGY.FORUM Oana Bucur, FPPG: Petroliștii cer declasificarea unor documente de lucru, pentru facilitarea digitalizării
